2018 Dünya Kadınlar Snooker Şampiyonu Ng On Yee


  Ng On Yee, finalde Maria Catalano'yu 5-0 yenerek Dünya Kadınlar Snooker Şampiyonu oldu ve üçüncü zaferini elde etti. Hafta boyunca baskın bir oyun ortaya koyan On Yee, yarı finalde 11 kez dünya şampiyonu olan Reanne Evans'ı karar frame'i sonunda yenen Maria Catalano'yla karşılaştı ve dünya dört numarasını mağlup etmeyi başardı.

  Geçen ay dünya bir numarası olan On Yee, Belkçikalı Wendy Jans ve dünya üç numarası Rebecca Kenna'yı yenerek finale çıktı. 27 yaşındaki sporcu böylece, önümüzdeki hafta güncellenecek World Ladies Billiards and Snooker sıralamasında da liderliğini sürdürecek. Maria Catalano ise finalist olarak noktaladığı şampiyonanın ardından bir basamak yükselerek üçüncü sırayı aldı.

  Maç sonu verdiği röportajda turnuvaya hasta geldiğini ama bunun bir şekilde kendisine yaradığını söyledi.

  "Üçüncü şampiyonluğumu kazandığım için çok mutluyum. Turnuvaya gelirken çok büyük beklentilerim yoktu. Hastaydım ve her maçta, her vuruşta yoruluyordum ama şimdi geriye dönüp baktığımda üzerimdeki bu baskının biraz daha iyi oynamamı sağladığını düşünüyorum."

  "Çeyrek finalde Wendy Jans'e karşı oynadım, zorlu bir eşleşmeydi ama odaklandım ve maçtan keyif almaya çalıştım. Gece geç saatlere kadar beni destekleyen akımım ailem ve arkadaşlarım ve Hong Kong Spor Enstitüsü'ndeki koçlarıma teşekkür ederim."

  Asyalı yıldız, Malta'daki zaferinin ardından gözünü Sheffield'da oynanacak Dünya Şampiyonası elemelerine çevirdi.

  "Malta'ya ilk kez geldim. Harika bir hava, çok güzel bir okyanus manzarasına karşı sabah kahvaltıları ve iyi insanlarla birlikte olmak çok keyifliydi."

  "Bu şampiyonluk kadar benim için önemli bir diğer şey de Sheffield'daki Dünya Şampiyonası elemelerine katılmam ki bunu iple çekiyorum. Orada ilk Peter Lines'e karşı oynadım. 2016 yılıydı ve atmosferden etkilenerek iyi oynayamadım. Geçen sene Nigel Bond'la oynadım. Daha fazla şey bekliyordum ama yine iyi oynayamadım o yüzden bu sene maçtan keyif almaya çalışacağım."

  Finallerde hiç frame vermeden (4-0, 4-0, 5-0) şampiyon olan Hong Kong'lu yıldıza Sheffield'da başarılar!





Kaynak: womenssnooker

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2018 Cebelitarık Açık Şampiyonu Ryan Day

Engelli Sporcular Belçika Açık'ta Mücadele Etti

2018 Dünya Senyörler Şampiyonu Igor Figueiredo